18 February 2007

new romantics ep

'New romantics EP' heet de eerste productie van Oliver Oat, het soloproject van Joost M. de Jong. De langverwachte plaat is het resultaat van zes jaar ongedisciplineerd schrijven en weggooien en twee weken koortsachtig opnemen en mixen. Op het album staan nummers over de grote dingen in het leven: heimwee, nachtelijke metamorfoses en wereldleed. Vanuit een container in een industriegebied in Amsterdam-Noord neemt Oliver Oat je mee naar een vergeten treinstation, op een noodlottige boottocht, naar de hemel en naar de hel. Dat belooft veel goeds voor de toekomst.
Download "new romantics ep" van Oliver Oat.

7 comments:

Anonymous said...

Ik heb eindelijk die WinRAR en kan dus ook eindelijk de plaatjes downlooien. Oeh! Ik heb zin in een vette ELITE MUSIC COMPILATIE CD en Manifesto van deze bois moet er dan ook zekers op!

Stefan said...

Die compilatieplaat wordt aardig vet indeed! Ik zou gaan voor "the North Sea" van deze geweldige ep, wát een nr..

Anonymous said...

hihi, gekkies

Anonymous said...

Joost, ik vind dit beter dan o.a. Tom Waits.

Anonymous said...

merlijn, dat is een behoorlijk goed compliment. dankjewel.

Anonymous said...

jajaja, mensen, dit is een EP zoals een EP hoort te zijn. erg sterk, erg mooi en een eer om in de band te mogen zitten. ook ik kies voor the north sea (overigens bij nader inzien). word!

joost m de jong jr. said...

space word!