14 January 2007

Moluska


Moluska was het postrock-project van Floyd Atema (drums), Jan van der Lugt (bas) en ikzelf (Stefan dus, gitaar), in 2005. Het concept was simpel; in één oefensessie een plaat schrijven en opnemen, hierna één legendarisch concert geven en dan uit elkaar gaan. Toen ik in wat archieven aan het spitten was vond ik de desbetreffende plaat, inderdaad in één middag geschreven en opgenomen. Het materiaal was niet allemaal even geslaagd, toch wilde ik de track "astitva" niet voor mezelf houden. Excuses voor de opname-kwaliteit én voor het feit dat er nooit een concert van is gekomen. De cd is ook nooit afgemaakt: aan het begin van deze post is het hoesje te bewonderen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Overige tracks kan ik op aanvraag online zetten, al denk ik dat alleen Jan en Floyd daar (eventueel) in geïnteresseerd zouden kunnen zijn.

Download "Moluska - astitva"

No comments: