17 November 2006

Verslag HGH #1

En HGH, dat is natuurlijk de Hele Gave Huiskameravond. Op 4 november werd de eerste editie georganiseerd door Peter de Koning en mij en wát was het leuk! En vol programma van 's avonds tot diep in de nacht, mensen met hun schoenen uit, zittend op de houten vloer in de huiskamer, die precies groot genoeg was.. Ook het bier en de chips was schoon op, zonder dat er te weinig was. Verder een wonderbaarlijk hoog niveau van het programma (al hoor je dat niet over jezelf te zeggen, maar ik heb het dan ook over de andere artiesten ja!). Van de prachtige liedjespop van Yop (met vriendinnetje Maaike) via de romantiek van Joost naar de funk van Los Ladrones om vervolgens via de performance "Hello?" van Klazien Schaap naar Peter's eigen verhalen en mijn onversterkte liedjes te gaan en uiteindelijk de avond af te sluiten met spontane performances van een a capella-zingende Joske en een optreden van Pino Plaza. En dat alles in een perfect stille, warme omgeving met lieve mensen!




Helemaal boven Arno die meespeelt met The Subhuman, daaronder organisatoren Stefan en Peter en onderaan Yop en Maaike. Meer foto's (door Bram Burger).

2 comments:

Anonymous said...

het was echt heel leuk! fijn dat ik mijn liedjes ook nog ff kwijt kon. jammer dat er 1 draak van een gast toch weer niet tegen alcohol kon en jolig werd, maar verder: topavond!

Stefan said...

En ook hij heeft zijn excuses aangeboden dus hij is voortaan weer van harte welkom :)